Ready to go! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Sander & Joris - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Sander & Joris - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sander & Joris

02 Januari 2007 | Nederland, Hengelo

Hallo allemaal!
Het is nu toch echt zover, we zijn klaar om te gaan! Geweldig bedankt allemaal voor het afscheid van de afgelopen dagen, bedankt voor alle donaties en bedankt voor de gezelligheid! Zo'n geweldige laatste week maakt het afscheid natuurlijk ook niet makkelijker, maar morgen is het dan echt zover. We vliegen om half 5 van schiphol weg, en dan via Londen naar Bangkok.
Het volgende bericht zal hoogstwaarschijnlijk vanuit Bangkok geplaatst worden en begint deze site z'n ware doel te vervullen!
Nogmaals bedankt allemaal en we zien elkaar deze zomer weer!

  • 02 Januari 2007 - 13:35

    Ellen Freriksen :

    Hallo Joris&Sander.

    Jullie kennen me misschien nog als oud klasgenootje van Lotte en Roos ;). Was wel benieuwd naar jullie verhalen en ben eigenlijk best wel jaloers :)
    Heel veel plezier en succes! Geniet ervan (maar dat ga vast wel lukken)

    Groetjes Ellen

  • 02 Januari 2007 - 20:30

    Jaimy:

    Lieve Joris & Sander!
    Ik heb jullie helaas niet meer gezien vlak voor jullie vertrek, maar wil jullie bij deze een super reis wensen! :D
    Ik hoop dat jullie samen een heel mooi avontuur tegemoet gaan & ik hou deze site in de gaten!
    Veel liefs, Jaimy

  • 03 Januari 2007 - 11:15

    Jan:

    Beste Sander en Joris,

    Jullie zijn nu op weg naar Schiphol. Spannend allemaal. Heb jullie nog even gesproken. Wens jullie nogmaals een ongelooflijk mooie tijd toe.
    Lieve groeten,
    Jan

  • 03 Januari 2007 - 11:41

    Joyce Browne:

    Een hele goede reis en tijd in Azie!
    Ik zal deze weblog (en alle foto's!) goed in de gaten houden.. ben erg benieuwd naar de belevenissen!
    Mijn weblog komt waarschijnlijk onder www.JoyceBrowne.nl te staan maar staat tot die tijd ook op JoyceBrowne.whereareyou.net.

    Oh! En de foto van julli en de Hippe Koffie in Bangkok moet zeker ook komen =)!

    Joyce

  • 03 Januari 2007 - 12:14

    Nita Mulder:

    Hoi Joris & Sander!

    Het grote avontuur begint!Geniet ervan;-) Het nieuwjaar in Vietnam is op 9 febr. misschien maken jullie dat wel mee, zou wel leuk zijn.:-)
    Ik zal jullie site wel in de gaten houden, ben benieuwd naar jullie (spannende) verhalen:-D

    Liefs,
    Nita

  • 03 Januari 2007 - 18:54

    Sjoerd:

    Neefje! Ik neem aan dat Marjet je dat adres nog heeft gepasst van de beste massagesalon in Bangkok?! Zo niet, laat het even weten dan zoek ik het voor je op, daar moeten jullie echt langs. 2 uur lang genieten voor geen geld ;) Spreek je!

  • 03 Januari 2007 - 20:16

    Sylvia En Hans:

    Dag Joris en Sander,

    Als ik dit schrijf zijn jullie al een eind op weg. We wensen jullie een prachtige tijd, vol bijzondere ontmoetingen en ervaringen!

    Sylvia en Hans (Twickel)

  • 03 Januari 2007 - 20:34

    Fred Stokkers:

    he Joris en Sander,
    je kent me misschien nog wel Joris. Vriendje van Monique Stokkers, haha!
    goed plan man om er "even" tussen uit te gaan. veel plezier en we zullen je volgen op deze site. je hoeft dus geen kaartje te sturen. *grins*
    zet hem op boys!!

  • 03 Januari 2007 - 20:40

    Rita Leverink:

    Als jullie dit lezen, zitten jullie in BANGKOK!!! Eindelijk hè?
    En Joris, herkende je het nog een beetje? Heerlijk warm natuurlijk, lekker eten, het grote genieten is begonnen. De vliegreis ging goed?
    Vanuit een regenachtig Hengelo, lieve groetjes van mij. (Ben wel blij dat jullie nu echt weg zijn en ik weer een beetje in mijn normale doen kom!)
    XXXXXXXXXX Rita


  • 03 Januari 2007 - 23:30

    Felix:

    Ik neem aan dat jullie door de douna zijn gekomen! Gasten maak er een supermooie tijd van! veel plezier swa's!

  • 03 Januari 2007 - 23:30

    Felix:

    Ik neem aan dat jullie door de douna zijn gekomen! Gasten maak er een supermooie tijd van! veel plezier swa's!

  • 04 Januari 2007 - 11:13

    Jimmy:

    Swa's missen jullie me al?:p
    hehe maar wat ik nog moest zegge die lege plekjes in het album is aaan jullie die op te vulle;) :p als het te weinig is stuur ik er nog wel een.. veel plezier laters

  • 04 Januari 2007 - 12:05

    Bert:

    Goed aangekomen in Bankok?
    Ik ben benieuwd hoe de eerste indruk is!

  • 04 Januari 2007 - 19:49

    Mirjam Masselink:

    ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en volg verder jullie reis gr mirjam

  • 04 Januari 2007 - 20:08

    Sonja Van Herpt:

    hoi Joris
    was helaas net te laat om je vanuit de g.bomansstraat uit te zwaaien. we gaan jullie reis volgen via jullie site, en wensen jullie een geweldige tijd!!!! lieve groet, sonja, paul, moniek en iris.

  • 13 Januari 2007 - 16:30

    Vergeten!!!:

    Sander, je hebt het pakje voor boerenomelet met ui en prei nog vergeten. Ik bewaar het voor je,
    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander & Joris

Twee jongens gaan na hun eindexamen niet gelijk verder studeren, maar eerst echt genieten. We hebben zes maanden de tijd om van Bangkok naar New Delhi te komen, wat we allemaal mee zullen maken ... we zien wel.

Actief sinds 20 Juli 2006
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 28375

Voorgaande reizen:

03 Januari 2007 - 30 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: